Velkommen til Fleggaards Service Care Site.


Såfremt du ikke tidligere har haft reklamationer på produkter købt via Fleggaard, bedes du klikke HER for oprettelse af login til vort RMA-site, hvor du kan oprette din reklamation.

Såfremt du allerede har et login - da bedes du klikke HER.




PRODUKT SUPPORT


I overensstemmelse med købelovens regler ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer. For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare.

Nedenfor kan du se en liste over hvem du kan kontakte for service på dit produkt.

Vær opmærksom på, at har du tegnet en Securator garanti skal du kontakte
Securator for afklaring om dit defekte produkt. Se evt. punktet 4 års Securator
garanti i menuen til højre.

Fabrikat                                      Telefonnummer Email            Web
Hvidevarer og kaffemaskiner                                   
Bosch Tlf. 44 89 80 10 service.besoeg@bshg.com Onlinebestilling af servicebesøg
Siemens Tlf. 44 89 80 10 service.besoeg@bshg.com Onlinebestilling af servicebesøg
Thermex Tlf. 98 92 62 33 service@thermex.dk Onlinebestilling af servicebesøg
Smeg Tlf. 80 20 00 50    
Liebherr Tlf. 70 25 23 03 service@witt.dk  
Beko Tlf. 70 25 23 03 service@witt.dk  
Bauknecht Tlf. 70 12 50 60   Onlinebestilling af servicebesøg
Whirlpool Tlf. 70 12 50 50    
Gorenje Tlf. 70 12 20 40   Onlinebestilling af servicebesøg
Brandt Tlf. 73 42 18 00   Onlinebestilling af servicebesøg
Blomberg Tlf. 73 42 18 00   Onlinebestilling af servicebesøg
Miele Tlf. 43 27 13 10   Onlinebestilling af servicebesøg
Gram Tlf. 73 20 11 80   Onlinebestilling af servicebesøg
 Asko Vølund Tlf. 43 59 99 00   Onlinebestilling af servicebesøg
 Vestfrost Tlf. 76 10 40 45   Find servicecenter i dit område
 Electrolux Tlf. 70 11 74 00 service.dkm@electrolux.dk Onlinebestilling af servicebesøg
 AEG Tlf. 70 11 74 00  service.dkm@electrolux.dk   
 Voss Tlf. 70 11 74 00  service.dkm@electrolux.dk  
 Zanussi Tlf. 70 11 74 00 service.dkm@electrolux.dk  
 LG Tlf. 80 88 57 57  service.dkm@electrolux.dk  
 Melitta Tlf. 46 35 30 30    
 Radio / TV
 Philips Tlf. 35 25 87 59     
 Sony Tlf. 44 50 30 00  service@sony.dk Find autoriserede Sony værksteder
 Samsung Tlf. 72 30 39 39  netsalg@fleggaard.dk  Bestil RMA 

 Panasonic
 Vest Danmark

Tlf. 98 20 40 22   Find nærmeste servicepartner

 Panasonic
 Øst Danmark

Tlf. 70 13 20 80    Find nærmeste servicepartner
JVC
Vest Danmark
Tlf. 98 20 40 22   Find autoriserede partnere
JVC
Øst Danmark
Tlf. 44 50 30 00   Find autoriserede partnere
LG Tlf. 70 12 44 00 desk@infocare.dk Bestil service
Grundig Tlf. 70 12 44 00 desk@infocare.dk Bestil service
Yamaha Tlf. 38 71 11 14    
Jamo     Bestil RMA
Onkyo     Bestil RMA
Klipsch     Bestil RMA
United     Bestil RMA
Marentz Tlf. 44 99 07 05 jjteknik@jjteknik.dk  
Audio Pro Tlf. 44 90 07 05 jjteknik@jjteknik.dk  
Rotel Tlf. 44 99 07 05 jjteknik@jjteknik.dk  
Sagem Tlf. 82 33 28 19 stbinfoline@sagem.dk  
Sharp Tlf. 70 13 20 80    
Computer, spillekonsoler og mobiltelefoner
Sony PS 3     Bestil RMA
Nintendo Wii     Bestil RMA
HP Tlf. 70 11 77 00   Support og drivere
Compaq Tlf. 70 11 77 00   Support og drivere
Acer Tlf. 33 70 20 70    
Asus Tlf. 38 32 29 43   Bestil RMA
Toshiba Tlf. 70 12 44 00   Teknisk supportcenter
MSI Tlf. 70 22 39 09    
Sony Ericsson Tlf. 70 20 75 76   Bestil RMA
Lenovo Tlf. 80 88 25 78    
VVS
Damixa Tlf. 72 30 39 39 netsalg@fleggaard.dk  
KWC Tlf. 72 30 39 39 netsalg@fleggaard.dk  
Blanco   info@blanco.dk  


Opdager du fejl eller mangler ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte det pågældende serviceværksted og reklamere varen. Dette gøres ved henvendelse til ét af de servicecentre der er oplistet nedenfor opdelt efter produkttype. Her aftaler du det videre forløb direkte med servicecenteret som vil varetage din reklamation. Måtte du dog stadigvæk efter kontakt med servicecenteret have problemer med dit produkt, bedes du kontakte Fleggaard på netsalg@fleggaard.dk

Lider varen af en fejl eller mangel, vil Fleggaards servicepartnere forsøge at reparere varen eller alternativt foretage omlevering, hvis det ikke medfører uforholdsmæssige omkostninger for Fleggaard.

Med mindre andet er aftalt, ydes erhvervsdrivende alene 12 måneders reklamationsret, idet reklamation skal ske straks efter en fejl eller mangel konstateres. Erhvervsdrivende har pligt til at foretage en sådan undersøgelse af en købt vare, som ordentlig forretningsbrug kræver.

 

Fleggaard Servicecare